Συχνές Ερωτήσεις
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΩ;
Το haralas.gr παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα σε διάστημα 3 έως 10 εργάσιμων ημέρων.
Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και είναι διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την παραλαβή από τα Καταστήματα οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους.
Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η παράδοση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.
Για αγορές άνω των 50€ η αποστολή είναι δωρεάν, ενώ για παραγγελίες έως 49€ τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής είναι 3€. Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα ενημερώνεστε με ξεχωριστά e-mails.
Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και είναι διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την παραλαβή από τα Καταστήματα οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους.
Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η παράδοση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.
Για αγορές άνω των 50€ η αποστολή είναι δωρεάν, ενώ για παραγγελίες έως 49€ τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής είναι 3€. Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα ενημερώνεστε με ξεχωριστά e-mails.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας από τη στιγμή που θα την καταχωρίσετε στο σύστημα μας μέχρι και πριν φύγει από τις αποθήκες του haralas.gr.
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε με e-mail στο info@haralas.gr , είτε τηλεφωνώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 500 1000 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210 3356529 (από κινητό) τις ημέρες Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-18:00.
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε με e-mail στο info@haralas.gr , είτε τηλεφωνώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 500 1000 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210 3356529 (από κινητό) τις ημέρες Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-18:00.
Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ;
Παρακαλείσθε να λαμβάνετε υπόψη σας ότι οι αποθήκες του haralas.gr λειτουργούν ημέρες και ώρες καταστημάτων. Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει επειδή:
• Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, η ομάδα του haralas.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας παρέχει κάποια εναλλακτική λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.
• Έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, με την πληρωμή του κλπ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω e-mail επικοινωνία μας μαζί σας, γιατί δεν είναι σωστά ή είναι ελλιπώς συμπληρωμένα τα στοιχεία σας.
• Δεν σας έχει βρει η ταχυμεταφορική εταιρία και έχει χαθεί τυχόν ειδοποίηση που σας έχει αφήσει.
Αν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει περισσότερο από το διάστημα των 10 ημερών, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε εσείς με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε με e-mail στο info@haralas.gr, είτε τηλεφωνώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 500 1000 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210 3356529 (από κινητό) τις ημέρες Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-18:00.
• Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, η ομάδα του haralas.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας παρέχει κάποια εναλλακτική λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.
• Έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, με την πληρωμή του κλπ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω e-mail επικοινωνία μας μαζί σας, γιατί δεν είναι σωστά ή είναι ελλιπώς συμπληρωμένα τα στοιχεία σας.
• Δεν σας έχει βρει η ταχυμεταφορική εταιρία και έχει χαθεί τυχόν ειδοποίηση που σας έχει αφήσει.
Αν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει περισσότερο από το διάστημα των 10 ημερών, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε εσείς με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε με e-mail στο info@haralas.gr, είτε τηλεφωνώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 500 1000 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210 3356529 (από κινητό) τις ημέρες Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-18:00.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ;
Το haralas.gr σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας, μέσω ενημερωτικών e-mail που λαμβάνετε κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει στάδιο. Επίσης, αν είστε μέλος, μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας μέσω της ενότητας «Ο Λογαριασμός μου».
ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΟ HARALAS.GR ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΤΕ;
Στην παρούσα φάση, το haralas.gr αποστέλει παραγγελίες μόνο σε περιοχές εντός Ελλάδος. Επίσης, αποστολές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν σε Ταχυδρομικές Θυρίδες.
ΜΕΛΗ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ HARALAS.GR; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ;
Δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό προκειμένου να ψωνίσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Καλό είναι, όμως, να γνωρίζετε ότι ως μέλος του haralas.gr μπορείτε να:
α) διατηρείτε ιστορικό των παραγγελιών σας, στο οποίο μπορείτε να ανατρέχετε για οποιαδήποτε απορία σας
β) εξοικονομείτε χρόνο, αφού δε θα χρειάζεται να συμπληρώνετε εκ νέου τα στοιχεία σας κάθε φορά που θα πραγματοποιείτε κάποια νέα παραγγελία.
γ) διατηρείτε ιστορικό 30 ημερών με τα αγαπημένα σας προϊόντα και να ανατρέχετε σε αυτό κάθε φορά που θέλετε να αγοράσετε κάτι χωρίς να χρειάζεται να ξαναπεριηγηθείτε στο eshop
Αν θέλετε να έχετε και εσείς τα παραπάνω προνόμια, με ένα κλικ εδώ μπορείτε τώρα να γίνετε μέλος του haralas.gr!
Καλό είναι, όμως, να γνωρίζετε ότι ως μέλος του haralas.gr μπορείτε να:
α) διατηρείτε ιστορικό των παραγγελιών σας, στο οποίο μπορείτε να ανατρέχετε για οποιαδήποτε απορία σας
β) εξοικονομείτε χρόνο, αφού δε θα χρειάζεται να συμπληρώνετε εκ νέου τα στοιχεία σας κάθε φορά που θα πραγματοποιείτε κάποια νέα παραγγελία.
γ) διατηρείτε ιστορικό 30 ημερών με τα αγαπημένα σας προϊόντα και να ανατρέχετε σε αυτό κάθε φορά που θέλετε να αγοράσετε κάτι χωρίς να χρειάζεται να ξαναπεριηγηθείτε στο eshop
Αν θέλετε να έχετε και εσείς τα παραπάνω προνόμια, με ένα κλικ εδώ μπορείτε τώρα να γίνετε μέλος του haralas.gr!
ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;
Πολύ εύκολα και γρήγορα συμπληρώνοντας τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν εδώ.
ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Αν είστε ήδη μέλος του haralas.gr και απλά ξεχάσατε τον κωδικό σας, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ και άμεσα θα σας αποσταλεί στο e-mail σας ο νέος σας κωδικός.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ" (WISHLIST)
Tα Αγαπημένα (Wishlist) είναι μία λειτουργία ενεργή ειδικά για τα μέλη του haralas.gr
Tα Αγαπημένα αποτελoύνται από προϊόντα που επιθυμείτε και θέλετε να αγοράσετε άμεσα ή μελλοντικά (στις επόμενες 30 ημέρες). Πατώντας τη χαρακτηριστική καρδιά προσθέτετε προϊόντα στα Αγαπημένα και στην ουσία ταξινομείτε όλες σας τις επιθυμίες από τα εκατοντάδες προϊόντα μας, ανεξάρτητα με το εάν και πότε θα πραγματοποιήσετε την αγορά σας, ώστε να μην χρειαστεί να τα ξαναψάξετε
Μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε από τα Αγαπημένα στο καλάθι σας κάνοντας απλώς ένα κλικ στο αντίστοιχο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι». Επίσης, μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τα Αγαπημένα επιλέγοντας «Διαγραφή».
Τα προϊόντα παραμένουν στα Αγαπημένα για διάστημα 30 ημερών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι δεσμευμένα. Όταν αποφασίσετε να προχωρήσετε στην αγορά τους, η παράδοσή τους εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα τη δεδομένη στιγμή.
Tα Αγαπημένα αποτελoύνται από προϊόντα που επιθυμείτε και θέλετε να αγοράσετε άμεσα ή μελλοντικά (στις επόμενες 30 ημέρες). Πατώντας τη χαρακτηριστική καρδιά προσθέτετε προϊόντα στα Αγαπημένα και στην ουσία ταξινομείτε όλες σας τις επιθυμίες από τα εκατοντάδες προϊόντα μας, ανεξάρτητα με το εάν και πότε θα πραγματοποιήσετε την αγορά σας, ώστε να μην χρειαστεί να τα ξαναψάξετε
Μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε από τα Αγαπημένα στο καλάθι σας κάνοντας απλώς ένα κλικ στο αντίστοιχο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι». Επίσης, μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τα Αγαπημένα επιλέγοντας «Διαγραφή».
Τα προϊόντα παραμένουν στα Αγαπημένα για διάστημα 30 ημερών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι δεσμευμένα. Όταν αποφασίσετε να προχωρήσετε στην αγορά τους, η παράδοσή τους εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα τη δεδομένη στιγμή.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ; ΑΝ ΝΑΙ, ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ;
Σε περίπτωση που απλά θέλετε να κάνετε επιστροφή και να πάρετε το ίδιο προϊόν σε άλλο μέγεθος ή κάποιο άλλο προϊόν μπορείτε να επισκεφτείτε το κοντινότερο σας κατατάστημα haralas εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να κάνετε εκεί αλλαγή χωρίς καμία απολύτως χρέωση.
Εάνν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε ένα φυσικό κατάστημα haralas, ασφαλώς και μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή - και εφόσον έχετε επιλέξει την ταχυμεταφορική εταιρία με την οποία συνεργαζόμαστε (ΑCS) - επιβαρύνεστε με το ποσό των 3€ για επιστροφές που αφορούν στην Ελλάδα. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας με οποιαδήποτε άλλη ταχυμεταφορική τα έξοδα αυτής (ανεξαρτήτως ποσού) θα επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Οι επιστροφές στο haralas.gr γίνονται δεκτές μόνο εάν έχετε συμπληρώσει την on-line φόρμα επιστροφής προϊόντων την οποία θα βρείτε εδώ ή την έντυπη φόρμα επιστροφής που εσωκλείεται στην παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση, οι επιστροφές των προϊόντων θα πρέπει να έχουν εγκριθεί από την ομάδα του haralas.gr εντός της παραπάνω προθεσμίας.
Όπου κι αν αποφασίσετε να επιστρέψετε τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Καθώς τα προϊόντα έχουν περάσει από ποιοτικό έλεγχο ακριβώς πριν σας παραδοθούν, παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι όσα επιστρεφόμενα προϊόντα φέρουν ελαττώματα (π.χ. γρατζουνιές, σημάδια, λεκέδες) δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή ή αλλαγή και θα στέλνονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα. Για αυτό το λόγο, συνιστούμε να δοκιμάζετε τα παπούτσια σε επιφάνεια με μοκέτα, καθώς και να αποφεύγετε να τα δοκιμάζετε ή να τα περπατήσετε σε μη καλυμμένες επιφάνειες ή να τα φέρνετε σε επαφή με σκουρόχρωμα υφάσματα, μέχρι να σιγουρευτείτε ότι θα τα κρατήσετε. Επίσης, για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή μιας τσάντας ή ενός αξεσουάρ δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι ασφαλείας που συνοδεύει το προϊόν.
Οι συσκευασίες των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πρέπει να είναι αυτές που συνόδευαν κανονικά τα προϊόντα και να είναι σε άριστη κατάσταση καθώς οι συσκευασίες των οίκων είναι μέρος των προϊόντων και οποιαδήποτε φθορά τους καθιστά το προϊόν ακατάλληλο προς επιστροφή. Επιπλέον, τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται και από όλα τα έγγραφα (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης, όπως κουπόνια, δώρα κλπ).
Για επιπλέον πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail στο info@haralas.gr, είτε τηλεφωνώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 211 1088111, τις ημέρες Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-18:00.
Εάνν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε ένα φυσικό κατάστημα haralas, ασφαλώς και μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή - και εφόσον έχετε επιλέξει την ταχυμεταφορική εταιρία με την οποία συνεργαζόμαστε (ΑCS) - επιβαρύνεστε με το ποσό των 3€ για επιστροφές που αφορούν στην Ελλάδα. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας με οποιαδήποτε άλλη ταχυμεταφορική τα έξοδα αυτής (ανεξαρτήτως ποσού) θα επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Οι επιστροφές στο haralas.gr γίνονται δεκτές μόνο εάν έχετε συμπληρώσει την on-line φόρμα επιστροφής προϊόντων την οποία θα βρείτε εδώ ή την έντυπη φόρμα επιστροφής που εσωκλείεται στην παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση, οι επιστροφές των προϊόντων θα πρέπει να έχουν εγκριθεί από την ομάδα του haralas.gr εντός της παραπάνω προθεσμίας.
Όπου κι αν αποφασίσετε να επιστρέψετε τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Καθώς τα προϊόντα έχουν περάσει από ποιοτικό έλεγχο ακριβώς πριν σας παραδοθούν, παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι όσα επιστρεφόμενα προϊόντα φέρουν ελαττώματα (π.χ. γρατζουνιές, σημάδια, λεκέδες) δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή ή αλλαγή και θα στέλνονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα. Για αυτό το λόγο, συνιστούμε να δοκιμάζετε τα παπούτσια σε επιφάνεια με μοκέτα, καθώς και να αποφεύγετε να τα δοκιμάζετε ή να τα περπατήσετε σε μη καλυμμένες επιφάνειες ή να τα φέρνετε σε επαφή με σκουρόχρωμα υφάσματα, μέχρι να σιγουρευτείτε ότι θα τα κρατήσετε. Επίσης, για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή μιας τσάντας ή ενός αξεσουάρ δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι ασφαλείας που συνοδεύει το προϊόν.
Οι συσκευασίες των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πρέπει να είναι αυτές που συνόδευαν κανονικά τα προϊόντα και να είναι σε άριστη κατάσταση καθώς οι συσκευασίες των οίκων είναι μέρος των προϊόντων και οποιαδήποτε φθορά τους καθιστά το προϊόν ακατάλληλο προς επιστροφή. Επιπλέον, τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται και από όλα τα έγγραφα (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης, όπως κουπόνια, δώρα κλπ).
Για επιπλέον πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail στο info@haralas.gr, είτε τηλεφωνώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 211 1088111, τις ημέρες Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-18:00.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ;
Σε περίπτωση που απλά θέλετε να κάνετε επιστροφή και να πάρετε το ίδιο προϊόν σε άλλο μέγεθος ή κάποιο άλλο προϊόν μπορείτε να επισκεφτείτε το κοντινότερο σας κατατάστημα haralas και να κάνετε εκεί αλλαγή χωρίς καμία απολύτως χρέωση.
Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε ένα φυσικό κατάστημα haralas και και θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα στο haralas.gr (ακόμα και για αλλαγή μεγέθους) τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν το αργότερο μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία που το haralas.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα και με την προϋπόθεση ότι αυτά θα βρίσκονται σε άψογη κατάσταση συνοδευόμενα από τις αρχικές συσκευασίες και όλα τα έγγραφα που τα συνόδευαν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αντίστοιχα με τον τρόπο που είχατε επιλέξει για την πληρωμή της παραγγελίας σας. Αν έχει γίνει αγορά με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση επιστρέφονται τα χρήματά σας με κατάθεση σε τράπεζα, ενώ αν έχετε κάνει αγορά με πιστωτική κάρτα, γίνεται επιστροφή στην κάρτα σας. Προσοχή! O χρόνος επιστροφής των χρημάτων σε χρεωστικές κάρτες εξαρτάται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την εκάστοτε εκδότρια τράπεζα.
Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε ένα φυσικό κατάστημα haralas και και θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα στο haralas.gr (ακόμα και για αλλαγή μεγέθους) τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν το αργότερο μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία που το haralas.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα και με την προϋπόθεση ότι αυτά θα βρίσκονται σε άψογη κατάσταση συνοδευόμενα από τις αρχικές συσκευασίες και όλα τα έγγραφα που τα συνόδευαν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αντίστοιχα με τον τρόπο που είχατε επιλέξει για την πληρωμή της παραγγελίας σας. Αν έχει γίνει αγορά με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση επιστρέφονται τα χρήματά σας με κατάθεση σε τράπεζα, ενώ αν έχετε κάνει αγορά με πιστωτική κάρτα, γίνεται επιστροφή στην κάρτα σας. Προσοχή! O χρόνος επιστροφής των χρημάτων σε χρεωστικές κάρτες εξαρτάται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την εκάστοτε εκδότρια τράπεζα.
ΑΓΟΡΕΣ
ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ; ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ;
Η διαδικασία αγοράς στο haralas.gr είναι ιδιαίτερα απλή:
α) Για να βρείτε ένα προϊόν μπορείτε:
• Να χρησιμοποιήσετε τις κατηγορίες από το κεντρικό μενού – «Γυναίκα», «Άντρας», «Παιδί», ανάλογα με την κατηγορία που σας ενδιαφέρει – ή «Βrands», αν σας ενδιαφέρει να βρείτε μία συγκεκριμένη μάρκα.
• Να κάνετε «Αναζήτηση» (ο μεγεθυντικός φακός πάνω δεξιά στη σελίδα), γράφοντας τη λέξη-κλειδί ή τον κωδικό για το προϊόν που σας ενδιαφέρει.
β) Αφού βρείτε το προϊόν, επιλέγετε το μέγεθός σας (μπορείτε να συμβουλευτείτε και τον οδηγό μεγεθών που βρίσκεται ακριβώς από πάνω) και πατάτε «Προσθήκη στο καλάθι».
γ) Μόλις τελειώσετε με την επιλογή των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε, ανατρέξτε στο «Καλάθι Αγορών» σας («Το καλάθι μου» στο πάνω μέρος της σελίδας) και θα δείτε το σύνολο των προϊόντων που προτίθεστε να παραγγείλετε.
• Αν πατήσετε το κουμπί «Καλάθι», θα δείτε αναλυτικά το σύνολο των προϊόντων και πιθανών επιπλέον προσφορών (κουπόνια κλπ). Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί «Αγορά» και συμπληρώστε τα στοιχεία παραγγελίας και τον τρόπο πληρωμής, για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
• Αν πατήσετε το κουμπί «Γρήγορη Αγορά», οδηγήστε άμεσα στη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων σας, για να ολοκληρώσετε γρήγορα την αγορά όλων των αντικειμένων που έχετε βάλει στο καλάθι σας
Αυτό ήταν! Εντός ολίγων ημερών τα αγαπημένα σας προϊόντα θα βρίσκονται στα χέρια σας!
α) Για να βρείτε ένα προϊόν μπορείτε:
• Να χρησιμοποιήσετε τις κατηγορίες από το κεντρικό μενού – «Γυναίκα», «Άντρας», «Παιδί», ανάλογα με την κατηγορία που σας ενδιαφέρει – ή «Βrands», αν σας ενδιαφέρει να βρείτε μία συγκεκριμένη μάρκα.
• Να κάνετε «Αναζήτηση» (ο μεγεθυντικός φακός πάνω δεξιά στη σελίδα), γράφοντας τη λέξη-κλειδί ή τον κωδικό για το προϊόν που σας ενδιαφέρει.
β) Αφού βρείτε το προϊόν, επιλέγετε το μέγεθός σας (μπορείτε να συμβουλευτείτε και τον οδηγό μεγεθών που βρίσκεται ακριβώς από πάνω) και πατάτε «Προσθήκη στο καλάθι».
γ) Μόλις τελειώσετε με την επιλογή των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε, ανατρέξτε στο «Καλάθι Αγορών» σας («Το καλάθι μου» στο πάνω μέρος της σελίδας) και θα δείτε το σύνολο των προϊόντων που προτίθεστε να παραγγείλετε.
• Αν πατήσετε το κουμπί «Καλάθι», θα δείτε αναλυτικά το σύνολο των προϊόντων και πιθανών επιπλέον προσφορών (κουπόνια κλπ). Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί «Αγορά» και συμπληρώστε τα στοιχεία παραγγελίας και τον τρόπο πληρωμής, για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
• Αν πατήσετε το κουμπί «Γρήγορη Αγορά», οδηγήστε άμεσα στη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων σας, για να ολοκληρώσετε γρήγορα την αγορά όλων των αντικειμένων που έχετε βάλει στο καλάθι σας
Αυτό ήταν! Εντός ολίγων ημερών τα αγαπημένα σας προϊόντα θα βρίσκονται στα χέρια σας!
O ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;
O ΦΠΑ περιλαμβάνεται ήδη σε όλες τις τιμές.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΝΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ;
Αρχικά, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον «Οδηγό Μεγεθών» που βρίσκεται στη σελίδα των προϊόντων. Εκεί θα βρείτε προτεινόμενες αντιστοιχίες μεγεθών ανάλογα με την προέλευση της μάρκας που σας ενδιαφέρει και το νούμερο που ξέρετε από την εμπειρία σας ότι φοράτε (ΙΤ για ιταλικά νούμερα, EU για ευρωπαϊκά νούμερα , UK για αγγλικά νούμερα, US για αμερικάνικα νούμερα) και την αντιστοιχία που οι ίδιοι οι προμηθευτές μας έχουν δώσει για το haralas.gr. Βεβαίως, οι πίνακες είναι ενδεικτικοί και υπάρχει πάντα η πιθανότητα να υπάρχουν αποκλίσεις τόσο ανάμεσα στα μεγέθη των ίδιων εταιριών ανάλογα με το καλαπόδι κάθε υποδήματος, όσο και ανάμεσα στις εταιρίες ακόμα και αν προέρχονται από την ίδια χώρα.
Εναλλακτικά, αν σας εξυπηρετεί, μπορείτε να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σε εσάς φυσικό κατάστημα haralas (τις διευθύνσεις θα τις βρείτε στην κατηγορία Καταστήματα) και να δοκιμάσετε το brand που σας ενδιαφέρει, ώστε να ξέρετε το νούμερό σας στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση, αν αγοράσατε ένα προϊόν που δε σας κάνει ή δεν σας αρέσει τελικά μπορείτε να το επιστρέψετε χρησιμοποιώντας την ταχυμεταφορική εταιρία του haralas.gr με χρέωση €3 εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Tα χρήματά σας θα σας επιστραφούν άμεσα και μπορείτε αν θέλετε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος, σχέδιο ή προϊόν. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφά του (βλ. περισσότερα στην κατηγορία Επιστροφές).
Καθώς τα προϊόντα έχουν περάσει από ποιοτικό έλεγχο ακριβώς πριν σας παραδοθούν, παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι όσα επιστρεφόμενα προϊόντα φέρουν ελαττώματα (π.χ. γρατζουνιές, σημάδια, λεκέδες) δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή ή αλλαγή και θα στέλνονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα. Για αυτό σας προτείνουμε να δοκιμάζετε τα παπούτσια σε επιφάνεια με μοκέτα, καθώς και να αποφεύγετε να τα δοκιμάζετε ή να τα περπατήσετε σε μη καλυμμένες επιφάνειες, μέχρι να σιγουρευτείτε ότι θα τα κρατήσετε.
Εναλλακτικά, αν σας εξυπηρετεί, μπορείτε να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σε εσάς φυσικό κατάστημα haralas (τις διευθύνσεις θα τις βρείτε στην κατηγορία Καταστήματα) και να δοκιμάσετε το brand που σας ενδιαφέρει, ώστε να ξέρετε το νούμερό σας στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση, αν αγοράσατε ένα προϊόν που δε σας κάνει ή δεν σας αρέσει τελικά μπορείτε να το επιστρέψετε χρησιμοποιώντας την ταχυμεταφορική εταιρία του haralas.gr με χρέωση €3 εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Tα χρήματά σας θα σας επιστραφούν άμεσα και μπορείτε αν θέλετε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος, σχέδιο ή προϊόν. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφά του (βλ. περισσότερα στην κατηγορία Επιστροφές).
Καθώς τα προϊόντα έχουν περάσει από ποιοτικό έλεγχο ακριβώς πριν σας παραδοθούν, παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι όσα επιστρεφόμενα προϊόντα φέρουν ελαττώματα (π.χ. γρατζουνιές, σημάδια, λεκέδες) δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή ή αλλαγή και θα στέλνονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα. Για αυτό σας προτείνουμε να δοκιμάζετε τα παπούτσια σε επιφάνεια με μοκέτα, καθώς και να αποφεύγετε να τα δοκιμάζετε ή να τα περπατήσετε σε μη καλυμμένες επιφάνειες, μέχρι να σιγουρευτείτε ότι θα τα κρατήσετε.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;
To ηλεκτρονικό κατάστημα haralas.gr σας προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής με 4 διαφορετικούς τρόπους:
• Με Πιστωτική κάρτα
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα haralas.gr γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και American Express, οι χρεωστικές κάρτες Visa και Mastercard και οι προπληρωμένες κάρτες Visa και Mastercard. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού μέσω 12 άτοκων δόσεων, μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδος.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Στη φόρμα παραγγελίας θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής του κάρτας. Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.
Η παράδοση των παραγγελιών, όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.
• Με PayPal
Για τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής θα μεταφερθείτε στην σελίδα της Paypal. Εκεί θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στον συγκεκριμένο ιστότοπο και έπειτα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πληρώνοντας με τον PayPal λογαριασμό σας.
Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό από τη σελίδα login του PayPal κάνοντας κλικ εδώ. Για πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας. Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής PayPal υπόκεινται σε επιπλέον ελέγχους από την εταιρία μας και ενδέχεται να απορριφθούν, να ζητηθεί άλλος τρόπος πληρωμής ή και να υπάρξουν καθυστερήσεις στην αποστολή τους. Επίσης ενδέχεται να ζητηθούν επιπλέον στοιχεία ταυτοποίησης των στοιχείων του πελάτη.
Η πληρωμή με PayPal προσφέρεται μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες από το haralas.gr.
• Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
1. Με χρήση του Συστήματος Πληρωμών DIAS
Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής DIAS, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό πληρωμής που θα σας δοθεί αμέσως μετά την καταχώριση της παραγγελίας σας. Ο κωδικός πληρωμής περιλαμβάνεται και στο email Επιβεβαίωσης Παραγγελίας που θα λάβετε αμέσως μετά την Ολοκλήρωση της Παραγγελίας σας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του e-banking σας ή σε υποκατάστημα Τράπεζας, χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό.
Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το e-banking σας, πρέπει να αναζητήσετε στην περιοχή Πληρωμές το haralas.gr και στο πεδίο Κωδικός Πληρωμής θα καταχωρήσετε τον 20ψήφιο κωδικό.
Παρακαλούμε, με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, να στείλετε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο info@haralas.gr.
2. Με απλή Τραπεζική Κατάθεση/Μεταφορά
Μπορείτε να επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό και να καταθέσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί με αποστολή, εφόσον εμφανιστεί η κατάθεσή. Αν δεν πραγματοποιήσετε την κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να αναφέρετε στην αιτιολογία της κατάθεσης τον κωδικό πληρωμής της παραγγελίας σας που είναι της μορφής RFXXXXXX κατά την πληρωμή του ποσού ή τον κωδικό της παραγγελίας σας.
• Με Αντικαταβολή
Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά την ταχυμεταφορική εταιρεία, η οποία ενεργεί κατ’ εντολή του haralas.gr, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας στον τόπο που έχετε υποδείξει ή κατά την παραλαβή του προϊόντος από το χώρο της ταχυμεταφορικής εταιρίας. Το κόστος Αντικαταβολής για την Ελλάδα είναι τρία Ευρώ (€3,00).
Η υπηρεσία της Αντικαταβολής προσφέρεται συνδυαστικά με την αξία της παραγγελίας σας βάση της κείμενης νομοθεσίας (δείτε παρακάτω την σχετική παράγραφο). Επομένως, στην περίπτωση της Aντικαταβολής το συνολικό ποσό της παραγγελίας δεν μπορεί να υπερβεί τα τετρακόσια εννενήντα επτά Ευρώ (€497) και ο συνολικός αριθμός των προϊόντων της παραγγελίας τα δεκαπέντε (15).
Σχετική Νομοθεσία
Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 § 2 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) Ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά». Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 Ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους.
• Πληρωμή Μέσω ΜΥBANK
Επιλέγοντας την υπηρεσία MyBank, η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται άμεσα, μέσω του e-Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε με χρέωση του λογαριασμού σας, εφόσον η τράπεζά σας συνεργάζεται με την υπηρεσία MyBank. Η υπηρεσία MyBank αποτελεί πανευρωπαϊκή λύση που διασφαλίζει την εξόφληση των πληρωμών σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας υψηλό επίπεδο ασφάλειας των συναλλαγών χωρίς να απαιτείται η γνωστοποίηση των προσωπικών δεδομένων και χωρίς ειδική εγγραφή.
Για τη χρήση της υπηρεσίας στην παραγγελία σας, επιλέγετε την υπηρεσία MyBank στους Τρόπους Πληρωμής και μετά την επιλογή του «Ολοκλήρωση Πληρωμής» θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της στο οποίο θα επιλέξετε την τράπεζα που συνεργάζεστε. Στο επόμενο βήμα καταχωρείτε τους κωδικούς που ήδη έχετε για το e-banking της τράπεζας σας και επιλέγετε λογαριασμό χρέωσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία MyBank κάντε κλικ εδώ.
• Πληρωμή Μέσω Klarna
Για τη χρήση της υπηρεσίας στην παραγγελία σας, επιλέγετε την υπηρεσία Klarna στους Τρόπους Πληρωμής και μετά την επιλογή του «Ολοκλήρωση Πληρωμής» θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής Klarna, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε σε 3 άτοκες δόσεις. Η πρώτη πληρωμή πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας και οι υπόλοιπες 2 πληρωμές λαμβάνονται αυτόματα κάθε 30 ημέρες από τον τραπεζικό λογαριασμό, την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα της επιλογής σας. Η υπηρεσία ισχύει για αγορές από 35 έως 1.000 ευρώ. Δεν ισχύει η επιλογή έκδοσης τιμολογίου για την πληρωμή μέσω Klarna.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Masterpass κάντε κλικ εδώ.
Σημείωση:
Σε όλους τους παραπάνω τρόπους πληρωμής υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έκδοσης αποδείξεως λιανικής είτε τιμολογίου.
Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία Εταιρίας, Δραστηριότητα, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Έδρα και Τηλέφωνο.
Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι φόροι.
• Με Πιστωτική κάρτα
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα haralas.gr γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και American Express, οι χρεωστικές κάρτες Visa και Mastercard και οι προπληρωμένες κάρτες Visa και Mastercard. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού μέσω 12 άτοκων δόσεων, μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδος.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Στη φόρμα παραγγελίας θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής του κάρτας. Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.
Η παράδοση των παραγγελιών, όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.
• Με PayPal
Για τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής θα μεταφερθείτε στην σελίδα της Paypal. Εκεί θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στον συγκεκριμένο ιστότοπο και έπειτα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πληρώνοντας με τον PayPal λογαριασμό σας.
Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό από τη σελίδα login του PayPal κάνοντας κλικ εδώ. Για πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας. Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής PayPal υπόκεινται σε επιπλέον ελέγχους από την εταιρία μας και ενδέχεται να απορριφθούν, να ζητηθεί άλλος τρόπος πληρωμής ή και να υπάρξουν καθυστερήσεις στην αποστολή τους. Επίσης ενδέχεται να ζητηθούν επιπλέον στοιχεία ταυτοποίησης των στοιχείων του πελάτη.
Η πληρωμή με PayPal προσφέρεται μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες από το haralas.gr.
• Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
1. Με χρήση του Συστήματος Πληρωμών DIAS
Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής DIAS, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό πληρωμής που θα σας δοθεί αμέσως μετά την καταχώριση της παραγγελίας σας. Ο κωδικός πληρωμής περιλαμβάνεται και στο email Επιβεβαίωσης Παραγγελίας που θα λάβετε αμέσως μετά την Ολοκλήρωση της Παραγγελίας σας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του e-banking σας ή σε υποκατάστημα Τράπεζας, χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό.
Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το e-banking σας, πρέπει να αναζητήσετε στην περιοχή Πληρωμές το haralas.gr και στο πεδίο Κωδικός Πληρωμής θα καταχωρήσετε τον 20ψήφιο κωδικό.
Παρακαλούμε, με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, να στείλετε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο info@haralas.gr.
2. Με απλή Τραπεζική Κατάθεση/Μεταφορά
Μπορείτε να επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό και να καταθέσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί με αποστολή, εφόσον εμφανιστεί η κατάθεσή. Αν δεν πραγματοποιήσετε την κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να αναφέρετε στην αιτιολογία της κατάθεσης τον κωδικό πληρωμής της παραγγελίας σας που είναι της μορφής RFXXXXXX κατά την πληρωμή του ποσού ή τον κωδικό της παραγγελίας σας.
• Με Αντικαταβολή
Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά την ταχυμεταφορική εταιρεία, η οποία ενεργεί κατ’ εντολή του haralas.gr, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας στον τόπο που έχετε υποδείξει ή κατά την παραλαβή του προϊόντος από το χώρο της ταχυμεταφορικής εταιρίας. Το κόστος Αντικαταβολής για την Ελλάδα είναι τρία Ευρώ (€3,00).
Η υπηρεσία της Αντικαταβολής προσφέρεται συνδυαστικά με την αξία της παραγγελίας σας βάση της κείμενης νομοθεσίας (δείτε παρακάτω την σχετική παράγραφο). Επομένως, στην περίπτωση της Aντικαταβολής το συνολικό ποσό της παραγγελίας δεν μπορεί να υπερβεί τα τετρακόσια εννενήντα επτά Ευρώ (€497) και ο συνολικός αριθμός των προϊόντων της παραγγελίας τα δεκαπέντε (15).
Σχετική Νομοθεσία
Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 § 2 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) Ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά». Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 Ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους.
• Πληρωμή Μέσω ΜΥBANK
Επιλέγοντας την υπηρεσία MyBank, η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται άμεσα, μέσω του e-Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε με χρέωση του λογαριασμού σας, εφόσον η τράπεζά σας συνεργάζεται με την υπηρεσία MyBank. Η υπηρεσία MyBank αποτελεί πανευρωπαϊκή λύση που διασφαλίζει την εξόφληση των πληρωμών σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας υψηλό επίπεδο ασφάλειας των συναλλαγών χωρίς να απαιτείται η γνωστοποίηση των προσωπικών δεδομένων και χωρίς ειδική εγγραφή.
Για τη χρήση της υπηρεσίας στην παραγγελία σας, επιλέγετε την υπηρεσία MyBank στους Τρόπους Πληρωμής και μετά την επιλογή του «Ολοκλήρωση Πληρωμής» θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της στο οποίο θα επιλέξετε την τράπεζα που συνεργάζεστε. Στο επόμενο βήμα καταχωρείτε τους κωδικούς που ήδη έχετε για το e-banking της τράπεζας σας και επιλέγετε λογαριασμό χρέωσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία MyBank κάντε κλικ εδώ.
• Πληρωμή Μέσω Klarna
Για τη χρήση της υπηρεσίας στην παραγγελία σας, επιλέγετε την υπηρεσία Klarna στους Τρόπους Πληρωμής και μετά την επιλογή του «Ολοκλήρωση Πληρωμής» θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής Klarna, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε σε 3 άτοκες δόσεις. Η πρώτη πληρωμή πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας και οι υπόλοιπες 2 πληρωμές λαμβάνονται αυτόματα κάθε 30 ημέρες από τον τραπεζικό λογαριασμό, την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα της επιλογής σας. Η υπηρεσία ισχύει για αγορές από 35 έως 1.000 ευρώ. Δεν ισχύει η επιλογή έκδοσης τιμολογίου για την πληρωμή μέσω Klarna.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Masterpass κάντε κλικ εδώ.
Σημείωση:
Σε όλους τους παραπάνω τρόπους πληρωμής υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έκδοσης αποδείξεως λιανικής είτε τιμολογίου.
Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία Εταιρίας, Δραστηριότητα, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Έδρα και Τηλέφωνο.
Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι φόροι.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ» ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Αρχικά, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον «Οδηγό Μεγεθών» που βρίσκεται στη σελίδα των προϊόντων. Εκεί θα βρείτε προτεινόμενες αντιστοιχίες μεγεθών ανάλογα με την προέλευση της μάρκας που σας ενδιαφέρει και το νούμερο που ξέρετε από την εμπειρία σας ότι φοράτε (ΙΤ για ιταλικά νούμερα, EU για ευρωπαϊκά νούμερα , UK για αγγλικά νούμερα, US για αμερικάνικα νούμερα) και την αντιστοιχία που οι ίδιοι οι προμηθευτές μας έχουν δώσει για το haralas.gr. Βεβαίως, οι πίνακες είναι ενδεικτικοί και υπάρχει πάντα η πιθανότητα να υπάρχουν αποκλίσεις τόσο ανάμεσα στα μεγέθη των ίδιων εταιριών ανάλογα με το καλαπόδι κάθε υποδήματος, όσο και ανάμεσα στις εταιρίες ακόμα και αν προέρχονται από την ίδια χώρα.
Εναλλακτικά, αν σας εξυπηρετεί, μπορείτε να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σε εσάς φυσικό κατάστημα haralas (τις διευθύνσεις θα τις βρείτε στην κατηγορία Καταστήματα) και να δοκιμάσετε το brand που σας ενδιαφέρει, ώστε να ξέρετε το νούμερό σας στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση, αν αγοράσατε ένα προϊόν που δε σας κάνει ή δεν σας αρέσει τελικά μπορείτε να το επιστρέψετε χρησιμοποιώντας την ταχυμεταφορική εταιρία του haralas.gr με χρέωση 3€ εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Tα χρήματά σας θα σας επιστραφούν άμεσα και μπορείτε αν θέλετε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος, σχέδιο ή προϊόν. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφά του (βλ. περισσότερα στην κατηγορία Επιστροφές).
Καθώς τα προϊόντα έχουν περάσει από ποιοτικό έλεγχο ακριβώς πριν σας παραδοθούν, παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι όσα επιστρεφόμενα προϊόντα φέρουν ελαττώματα (π.χ. γρατζουνιές, σημάδια, λεκέδες) δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή ή αλλαγή και θα στέλνονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα. Για αυτό σας προτείνουμε να δοκιμάζετε τα παπούτσια σε επιφάνεια με μοκέτα, καθώς και να αποφεύγετε να τα δοκιμάζετε ή να τα περπατήσετε σε μη καλυμμένες επιφάνειες, μέχρι να σιγουρευτείτε ότι θα τα κρατήσετε.
Εναλλακτικά, αν σας εξυπηρετεί, μπορείτε να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σε εσάς φυσικό κατάστημα haralas (τις διευθύνσεις θα τις βρείτε στην κατηγορία Καταστήματα) και να δοκιμάσετε το brand που σας ενδιαφέρει, ώστε να ξέρετε το νούμερό σας στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση, αν αγοράσατε ένα προϊόν που δε σας κάνει ή δεν σας αρέσει τελικά μπορείτε να το επιστρέψετε χρησιμοποιώντας την ταχυμεταφορική εταιρία του haralas.gr με χρέωση 3€ εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Tα χρήματά σας θα σας επιστραφούν άμεσα και μπορείτε αν θέλετε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος, σχέδιο ή προϊόν. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφά του (βλ. περισσότερα στην κατηγορία Επιστροφές).
Καθώς τα προϊόντα έχουν περάσει από ποιοτικό έλεγχο ακριβώς πριν σας παραδοθούν, παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι όσα επιστρεφόμενα προϊόντα φέρουν ελαττώματα (π.χ. γρατζουνιές, σημάδια, λεκέδες) δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή ή αλλαγή και θα στέλνονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα. Για αυτό σας προτείνουμε να δοκιμάζετε τα παπούτσια σε επιφάνεια με μοκέτα, καθώς και να αποφεύγετε να τα δοκιμάζετε ή να τα περπατήσετε σε μη καλυμμένες επιφάνειες, μέχρι να σιγουρευτείτε ότι θα τα κρατήσετε.